blottadsjal

Alla inlägg under juni 2014

Av J - 5 juni 2014 08:40

På G ner till Helsingborg då min bästa vän M tar studenten, grattis världens bästa <3 även N är med, men de är knökat på bussen så han sitter lite längre bort. Sover tror jag tom.
Jag då? Jag sov 2 (!!) timmar inatt, jag är ganska trött men underhåller mig med sockerkickar hela tiden. Kommer vara så slut ikväll. Och så ska vi ut också, känns bra. Eller inte..:( vill inte göra M besviken så ska göra allt jag kan för att vara vaken hela natten och festa. Kommer sova bort fredagen bara. Det är väl det. :/ hoppas inte, då jag tänkt att faktiskt umgås med henne eftersom de va ett tag sen nu.
Har iaf ganska tråkigt på bussen. Har ingen bok, inga blogginlägg att läsa, jag har bara musik, lite cola och kexchoklad som precis tog slut. Har försökt blunda lite, men jag har svårt att somna i bilar och i bussar..aja.
Ska nog se på film på Swefilmer.

Ta hand om dig

Presentation


Jag är en anonym tjej på 20 år. Varför jag vill vara anonym är för att jag skriver om mina allra djupaste tankar, mina hemska historier, min livshistoria och vad jag tänker innerst inne. Jag kommer berätta den skeva uppfattningen om mig, om alla dessa dia

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards