blottadsjal

Alla inlägg under maj 2014

Av J - 18 maj 2014 16:34

Har stressat som en idiot för vi skulle på kalas idag. Morfar blir 87 imorgon men vi är hos honom på kalas nu. Så nu har jag ångest och bara uuh. Men det går nog över!
Morfar är extremt duktig på att köpa kakor och tårta, asså Gud..glömde laddaren med så mobilen dör snart. Fml.

Ta hand om dig

Av J - 15 maj 2014 03:10

Vissa är värd guld. Min syster är värd diamanter. Jag älskar dig mer än allt annat.

Ta hand om dig

[Bild]

Av J - 14 maj 2014 18:59

Som rubriken säger.
Jag känner mig ledsen, lost i själen, alltså jag vet inte hur jag ska beskriva det, jag känner mig bara ledsen och tänker saker "normala" inte skulle tänka på. Typ om jag går in i ett rum undrar jag HUR jag ska ta mitt liv, på vilket sätt som är bäst. Jag vill skada mig hela tiden och jag har stora funderingar på att faktiskt lägga in mig. Så nä, jag mår inte bra.
Gråter hela tiden, ibland av anledningar och ibland inga alls. Jag orkar inte må såhär, en anledning är att jag inte haft mina antidepressiva på ett tag och jag blir helt psykiskt instabil som fan. Jag vet helt enkelt varken in eller ut. Känns som alla drar i mina armar åt olika håll, jag vet inte alls hur jag ska göra. Är så jävla jävla sinnessjukt rädd att förlora min allra bästa vän med. Jag vet inte vad jag ska göra, jag gråter som en tok samtidigt som tänker "Stay strong", men jag vet inte. Jag skulle inte klara av att förlora henne. Hon har en stor jävla plats i mitt hjärta och att förlora henne skulle vara som att slitas mitt itu. Då hade jag nog inte velat leva längre.
Tänker samtidigt såhär "Mig blir du fan inte av med", men jag vill inte tvinga henne att ha mig kvar i hennes liv heller, även om jag kunde, så skulle jag tvinga henne.. Nä alltså, jag älskar henne mer än vad jag älskar mig själv, och så har jag endast sagt om en person tidigare, nämligen min pojkvän.

Vi har 4 år imorgon, jag och min fästman. Kommer skriva om honom då har jag tänkt.
Nu har jag fått ur det mesta av mig, har fortfarande galet mycket ångest, men det släpper nog..

Ta hand om dig


   

Av J - 13 maj 2014 22:29

Hej bloggen.
Idag har jag också mått sådär. Jag grät en skvätt för jag fick sån ångest. Kämpade som fan med tårarna och skrev med min bästa vän samtidigt. Så sa hon "gråt. <3 " och då bara forsade det..att gråta är väldigt nyttigt, och om man behöver gråta så släpp ut det.
Samtidigt som jag hade ångest så tänkte jag på olika sätt att ta mitt liv. Det är INTE okej att må såhär som jag gör.
Jag väntar även på psykoterapi som vården lovat mig men som jag inte fått och jag känner ofta att om jag inte får den hjälp jag behöver så kommer jag ta mitt liv snart. Antingen det, eller lägga in mig på psyk. Min kompis N skrev "Snälla stå ut, hjälpen kommer", och jag hoppas det för jag orkar inte må såhär dåligt. Illa nog med självskadebeteende..:( ville skada mig inatt, och jag var påväg, men vet att jag kommer svika M jättemycket, så jag gick faktiskt ut och rökte..väldigt skönt, bättre det än att skära sig! Om jag får säga mitt.

Nåväl, har inte så mycket att säga o så..ville bara rensa tankarna.

Ta hand om dig

Presentation


Jag är en anonym tjej på 20 år. Varför jag vill vara anonym är för att jag skriver om mina allra djupaste tankar, mina hemska historier, min livshistoria och vad jag tänker innerst inne. Jag kommer berätta den skeva uppfattningen om mig, om alla dessa dia

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards