blottadsjal

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av J - 22 mars 2014 00:09

Ursäkta att jag är lite dålig på att uppdatera bloggen. Jag mår helt okej faktiskt! Dem senaste dagarna. Min ena medicin, voxra är slut och jag tar även sertralin på 100 mg så jag har helt enkelt ökat den till 200 mg så jag slipper ångest och allt sånt. Funkar faktiskt.
Skulle till psykologen nu i torsdags, men dem ringde och sa att hon var sjuk.. och jag skulle göra personlighetstest så det kändes liksom surt.
Jag hoppades dock på en tid innan jag ska iväg till min pojkvän. Eller innan jag ska åka och träffa en vän. Kommer hem från honom på söndagen och på onsdagen den veckan så åker jag till en vän. Så ja, jag hoppas helt enkelt att jag får en tid innan dess, men det lär nog tyvärr inte hända. :/
Det ang. min vän jag ska åka till på onsdagen den 2:a april  berättar jag i ett annat inlägg!

Nu till rubriken.
Min allra bästa vän.
Min allra bästa vän heter M och är världens bästa vän någonsin. Hon bor 25 mil ifrån mig, men vi har verkligen en grym relation. Ikväll pratade vi i 2h och 30 min i telefon. Vi har mycket att prata om. Nu har jag inte träffat henne på 2 månader och jag längtar efter henne som satan. Saknar hennes kram och hennes speciella lukt och när vi snackar skit och när vi umgås. Jag har alltid roligt med henne och timmarna flyger iväg. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är som..luft. Jag behöver henne helt enkelt. Fuck distans liksom, vi klarar det ändå. Nu har vi ändå varit vänner i 4 år..? Men vi träffades för första gången sen 2012 och sen dess har vi träffats varje månad. Så ja. Som sagt, fuck distans. <3
Jag älskar henne av hela mitt hjärta. Hon är en lillasyster och jag känner ofta att jag har ansvar över henne. Måste liksom se till henne så hon sköter sig, haha, ja men ni vet de här storasyster-ansvaret? Ja typ det.
Om någon frågar vad jag är beroende av, så är hon en av sakerna. De är en vän man bara MÅSTE ha i sitt liv.
Hon vet ALLT om mig, och jag allt om henne.. Jag är så lyckligt lottad som har henne. Omg.
Hon förgyllde min kväll totalt ikväll, har verkligen saknat hennes röst o bara prata. Snart ses vi också. <3

Jag älskar dig M!
 


Ta hand om dig

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en anonym tjej på 20 år. Varför jag vill vara anonym är för att jag skriver om mina allra djupaste tankar, mina hemska historier, min livshistoria och vad jag tänker innerst inne. Jag kommer berätta den skeva uppfattningen om mig, om alla dessa dia

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards