blottadsjal

Alla inlägg den 28 april 2014

Av J - 28 april 2014 20:51

Hej.
Ja jag vet inte vad jag skrev härnäst, men en update är då att det är troligt att jag är bipolär. Woop woop! Eller?
Nä men, i fredags kändes allt okej. Det var väntat för jag visste att något var fel på mig. Inte nog med det så åkte jag in till stan och träffade min fina vän L. Vi åt mat och gick sen på bio, The other woman. Sjukt bra film förövrigt! 8,5/10.
I helgen var också allt sådär helt okej, frid och fröjd. Men igår/natten till idag så hade jag fruktansvärd ångest pga min f.d bästa vän S. Jag både hatar hen samtidigt som jag saknar hen, men ja, allting kom tillbaka och jag hade sån äcklig ångest så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Så jag skar mig. En del av armen med ganska djupa sår..klart jag ångrar mig, trodde aldrig det skulle bli så illa..
Hämtade ut Sobril idag iaf (om ni inte vet vad de är så är de mot ångest). Har haft atarax sen 2012 och försökt att byta men läkare ville ej, förrän nu.

Visade armen för mamma och hon vart ju inte så glad, men samtidigt kan jag inte hjälpa det, jag har ju ett uppenbart självskadebeteende. Skiter i vad folk tycker och tänker om mig och har alltid gjort, men klart tanken gnager om att folk kollar snett på mig nu för att jag har skärsår..I don't know. :(

Ta hand om dig

Presentation


Jag är en anonym tjej på 20 år. Varför jag vill vara anonym är för att jag skriver om mina allra djupaste tankar, mina hemska historier, min livshistoria och vad jag tänker innerst inne. Jag kommer berätta den skeva uppfattningen om mig, om alla dessa dia

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards