blottadsjal

Alla inlägg den 2 november 2015

Av J - 2 november 2015 04:43

Natt igen, kom hem klockan 00 från min älskade pojkvän. Distans suger. Det var helt okej första timmen, men nu när jag är tillbaka i verkligheten igen så gråter jag. Och gråter. Tänker, och gråter lite till. Jag vettifan vad det är för svacka jag hamnat i, men oavsett vad så är det inte kul. Jag hatar att aldrig veta hur mina humörsvängningar kommer att bli. Att vara ledsen i ena sekunden, neutral i andra, glad i tredje, arg sen ledsen igen, och jag kan aldrig förutspå om eller när det händer. Jag vet inte vad jag ska ta mig till ärligt talat. Jag känner mig så jävla äckligt trasig. Jag känner inte för att existera just nu.

Ta hand om dig

Presentation


Jag är en anonym tjej på 20 år. Varför jag vill vara anonym är för att jag skriver om mina allra djupaste tankar, mina hemska historier, min livshistoria och vad jag tänker innerst inne. Jag kommer berätta den skeva uppfattningen om mig, om alla dessa dia

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards